-3 kg


Ja trodde inte att ja skulle kunna gå ner så "lätt" ja tränar ju men inte vart speciellt duktig me maten och har svårt för att gå ner i vikt, ja ska kämpa på mera. Har inte börjat med naturdietdrikar än vet inte om jag ska göra det heller jag har fått både bra och dålig respons på de. aja de var iaf jätteskönt att träna innan :)

ja ska bevisa viktinedgånen.. :) hatar att lägga ut helkroppsbilder men men ja bjuder på en så ni ska få se.. koppla bara bort mitt fula ansikt och hår (usch)

image84 

aja det blir nog nana nu =) Natti <3 !! eM.

Kommentarer
Postat av: dita

sv; Heeej, det var ett tag sedan man var här, jorå det är bara fint här med mig :D hur e det själv?

2008-04-07 @ 18:17:43
URL: http://diitaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0