Fredag ! 11/4


Woho idag är det fredag så himlans gött och jag har vart ledig idag utan att blogga.. illa! fast jag har faktiskt pluggat och vart ute och gått och sen vart i stan så jag har inte riktigt haft den tiden idag.. men nu är jag hemma och ska göra mig iordning för kvällens planer.. :) förfest hos någon Linda kännde :) sen blir de nog krogen :) woho! Idag på stan köpte jag nya skor som jag ska ha på mig ikväll.. :)

Dessa fina!  Dom har lite speciellt utseende inte riktigt lika dana som vanliga pumps och klacken är cool me :)

image86   image87

Ne nu ska jag göra mig iordning. kanske slänger upp en fdest outfit senare om jag hinner.. // eM <3

Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

visst är dom! :)

2008-04-12 @ 06:53:12
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Sofia

Snygga skor! Var har du köpt dom och vad kostade dom?? :)

2008-04-12 @ 11:46:16
Postat av: dita

sv; jo visst tackar :D

Snygga skor, köpta på Dinsko? En kompis var å och provade de, skit snygga ;) men hon köpte den doxk inte, vilket du gjorde ;) so right!! Roligt med krogen, själv måste man vänta i 16 månader, lr vilken åldergräns ere idag? 18? 21? aja tills jag e 18 i al så ere 16 månader haha...

Hare kul så kul ikväll ;D

Och du, om de där pumpsen e helt nya å du än inte har använt de så mkt, ett tips, ha nå stöd för dina hälar, du kommer annars få skavsår efter en natt på krogen...Kramar*

2008-04-12 @ 12:09:26
URL: http://diitaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0