Helgen och Godnatt.

I helgen var jag ju i Göteborg :) trevlans, ja shoppade en del. b.la studentskor och studentklänning! =)  tillslut! sen en annan klänning och en tröja, en tunn "jacka" i siden och lite så :)  Jag är nöjd med helgen.. sen fick man ju träffa Malin Emilia Linda å company! =) massa myys! =) jag har fortfarade inte hittat min mobil =/ om ja kanske har nämt att den är borta, vet inte riktigt men det är den iaf.. och jag skulle tagit bilder med den men den är som sagt borta. =/ vi får se när de kommer upp bilder, har ju digitalkamera iaf =) när dom bilderna nu blir överförda, det är pappa som gör det på sin dator och han är segast. aja nog om det :) imorgon är jag LEDIG åhh.. va skönt det ska få bli att sova verkligen! det behöver jag. på tal om skolan så är det bara ca 10 veckor kvar till studenten! =) så sjukt nära nu asså.. ja längtar något grymt så de finns inte, student, sommar, resa och massa underbara saker!!

Ne nu borde jag dra mig här ifrån och plocka lite sen blir de nog sovdags. men återkommer imorgon, kolla in då :) hoppas ni orkat läsa allt!  Natti puss! eM <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0