Hemma!


har vart hemma ett tag fick åka med pappa hem :) skönt slippa åka bussen, så segt och tar sån lång tid =/ aja, i skolan idag va de världens segaste och då menar jag verkligen segast !! mellan 10:30 - 16:30 2 föreläsningar.. visst de va pauser å lunch å så men det var jobbigt att sitta och lyssna så länge.. aja nu ska ja inte klaga :P hehe, de ä ju träning snart :) woho.. men sen sa pappa att han skulle ha en bil och sen skulle mamma iväg med den andra bilen så ja vet inte om jag kommer till träningen äns =/ åhh! blir så arg, de vet ju att jag har träning på onsdagar!  om de kunde finnas en bil hemma.... pappa sa att han kunde köra mig men ja fick gå hem =/  och mamma ä ju borta länge å pappa me =/ åh! jag som var så taggad :) aja ja får la köra på motions cyklen som vanligt men nu dags för mat. uppdaterar senare. bjuder på en bild så länge :) eM <3


image85
     

Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

alltså, jag vet inte med naturdiet.. visst man går ner snabbt, men kroppen känns matt. När jag slutade med det, och istället började tänka på vad och när jag äter och träna regelbundet mådde jag mycket bättre men fortsätter gå ner :)men det kan ju vara från person till person. Jag gick ner iallafall, och har inte gått upp igen fast jag börjat äta :)

2008-04-09 @ 17:59:33
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0