Mitt rum


Jag har hunnit med en  hel del idag faktisk :) ja åkte till stan en sväng och sen har ja städat och vart ute och gått ! :) därför det har vart dålig uppdatering på bloggen.. och nu ska jag börja med bokredovisningen med så att jag har det färdigt =) sen blir de träning !. va duktig jag känner mig!

Nu när rummet är nystädat passade jag på att ta lite bilder.

1.   2.  3.  4.  5.


1, Från dörren
2, Sängen, sett från fotöljen
3. byrå, fotölj och förnstret sett från sängen
4. gaderob sett från fönstret
5. detaljbild på min lilla byrå vid sängen.

Rummet är väldigt litet och svår möblerat. Men jag älskar inredning och längtar tills jag ska flytta så man får inreda en hel lägenhet själv :) Men nu är det dags för lite aerobic om en stund.. hörs senare ikväll :) eM <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0