åh inte långt kvar, längtar!

Innan la jag mig i sängen och somnade och sov i en timma =/ snacka om att vara trött. usch. känner mig seeg..jag har precis ätit me ja sov tills innan ja lagade mat =/ de blev chicken nuggets och ris :) de va gott, man känner sig pigg när man har ätit :)

På tal om skolan är det inte långt kvar tills vi slutar med alla våra ämnen i skolan och går över på profilkursen :) så himlans skönt :) det ända vi har kvar innan nu är 1 prov, en redovisning och en inlämningsuppgift, nu börjar man se ljuset :) sen har vi ju 4 veckors praktik nu i vår me :) så tiden kommer gå fort till studenten! åhh va ja längtar!! men man börjar få lite panik va man ska göra sen efter skolan, antingen jobba eller plugga vidare.. fast jag tror faktiskt att jag kommer jobba lite på äldreboendet.. de behövs nog alltid folk. som jag har skrivit innan så vet ni ju att ja fått jobb på akuten :) de ska bli jätteroligt verkligen men jag tror inte att de finns så mycket jobb efter sommaren där sen, men de återstår att se! nu ska ja plugga lite =/  eM! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0