Duktig! =)

Duktig jag har vart på att blogga idag :) jag tycker att det är roligt fast lite dåligt me kommentarer ;) hoppas ni har sett inlägget nedan. jag är urusel på sånt =/ å vill ha någon annorlunda design. aja.
Linda och jag såg på chao bella innan :) den va rätt bra faktiskt ! =) Förresten det har jag inte sagt att jag har sökt jobb på sjukhuset i sommar som undersköterska eftersom jag blir ju det när jag tagit studenten =) och innan idag ringde chefen för akutvårdsavdelningen och frågade om jag kunde komma på intervjuv :) woho. jag blev as glad, hoppas att de går bra iaf :) ja ska vara där vid 10 så följer linda med så ska vi till a6 efter :) myys.!
säger godnatt senare innan jag lägger mig! =) em! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0