Dagens och chokladbollar :)

Imorgon ska vi ha projektgenomförandet men det ska nog gå bra :) jag har bakat ca 30 chokladbollar idag som jag ska ha med mig imorgon :) å jag har inte smakat någon och kommer inte äta ngt sånt imorgon! det lockar mig knappast. Jag hade tänkt att ta kort men batterierna i kameran ä slut, så det blev inga kort. =/ dom som blev så fina. aja :)

Dagens måste jag ju hinna med också.

Träningen blev det typ ingen bara detta ynka jag hann med.
50 situps
25 min promenad i snön


Mat ( rätt nöjd med att jag lyckas att inte små äta mellan måltiderna! )

Frukost - Havregrynsgröt, smörgås

Lunch - pasta, skinskås

Mellis - Äpple, banan

Middag/kvällsmat - ost och skink sallad


image52
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0