Dagens..

För att mer hålla koll och bli motiverad kommer ja typ skriva upp vad jag äter å tränar, man får en bättre uppfattning om vad man stoppar i sig! hoppas att de fungerar för mig! Jag ska inte ge upp!.

Dagens mat och träning

Frukost - Fil med mussli i, smörgås, ett ägg och en frukt. (kaffe)
Lunch - Lax oxh potatis (vatten)
Mellis - Banan
Middag/kvällsmat - vet inte riktigt än, tror att det blir kycklingsallad :)

1h aerobic dans
45 min rask promenad
5km på motionscykel

Idag har jag klarat mig bra med träningen, det har vart en dag som man har vart motiverad till att träna å så :) men sen när veckan kommer så kommer jag inte ha tid eller ork =/ ja ska försöka göra det bästa cykla kan man ju göra till ett tvprogram sen ä de ju powerboxen på onsdagar och aerobicen på söndagar. =) jag ska iaf inte gå upp mer.. jag SKA gå ner minst 5kg till sommaren! =) nu ska jag gå och ta mig en frukt. / eM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0