Förlåt alla läsare för dålig uppdatering


Jag har haft fullt upp nu de sissta och igår när jag skulle skriva ett godnatt inlägg kom jag inte in =/ hoppas att ni överlever! men de tror jag. Igår var ju jag och mamma och mormor på äventyr, haha äventyr och äventyr men vi var ute och åt lunch på stan sen hittade jag en tröja och en jättesöt rutig klänning på indiska :) jag fick tröjan av mamma! tack :) och klänningen köpte jag själv, super fin verkligen! =) idag har jag vart ute och gått en riktig långpromenad :) känner mig lite piggare och har inte rört på mig alls mycket nu när jag var sjuk / krasslig så de va skönt att komma ut ! =) körde även 5 km på motionscyklen = 114 kalorier!!  bra bra! =) sen har jag tagit de lungt har besök en stud å lite så ! =) Nu måste jag nog fortsätta packa, ska ju till göteborg imorgon! =) träffa Emilia, Malin och co. <3 ska bli så himlans roligt! =) Jag hoppas att jag hinner skriva hej då imorgon! men om jag inte gör det så får ni ha en superbra helg! :) eM <3

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0