helgen =)

har ju inte kunnat blogga för att bloggen har vart konstig så tänkte uppdatera lite om helgen :) fast ja inte gjorde så mycket.. I fredags gick jag på stan efter skolan och hittade en jätte mysig t-shirt tunika i mystyg me luva typ och jätte v-ringad.. när ja provade den blev ja käär :) HAHA! så jag köpte två! =) lika bra att passa på :) kan lägga ut bilder på den och armbanden imorgon :) på kvällen var jag bara hemma och tog det lungt framför tv:n med god mat .) jätte skönt, det behövde jag! igår så pluggade jag lite på dagen och tog en promenad och lite så :) sen på kvällen va de ju kalas för malin :) hon har fyllt 20 nu ju :D woho! hon fick smink, pengar, 2 jättefina tavlor och en t-shirt och presentkort :) och idag har jag bara segat hela dagen :) skulle tränat innan men när vi kom fram så stog det på dörren "träningen inställd p.g.a. sjukdom" då blev jag lagom besviken men men. så kan de va. ne nu ska jag ta och lägga mig tror jag klockan är mycket och jag ska upp imorgon! uppdaterar imorgon om bloggen fungerar..... natti / eM! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0