Hemma


Nu är jag hemma :) skönt, fast de va trevligt å så med god mat :) massa påsk mat och sen en jättegod fruktsallad med smält vit choklad över mums! :) ja smakade lite på de bara, tog mest frukt! =) sen tänkte jag att ja skulle ta lite kort men ja glömde kameran hemma =/ och min mobil hittar jag inte för tillfället, den är någonstans hemma =/ där finns outfiten iaf, får se om de kanske kommer upp senare om jag hittar den!!.

detta är iaf en bild på mig och en av mina kusiner :) (matilda) fast den ä gammal tagen för typ 3 sommrar sedan.
/eM <3

image71

Kommentarer
Postat av: cut

Javisst har jag det, Thailand planerande med vänner, pizza och massa trevligt:) Ha nu en fin kväll!!

2008-03-23 @ 20:30:08
URL: http://cut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0