sjuk ?

ja tror jag börjar bli sjuk.. ont i kroppen och huvudet å förkyld. Känner mig helt hängig.. usch!! hoppas inte.. ja som har planerat massa inför påsk ju! typiskt.. ja tror också att det kan vara för att jag är så himlans trött också =/ men imorgon får jag ju sova ut! =)

Dagens.

träning

Bara 20 min promenad från skolan till a6 cyklade inte eftersom jag inte känner mig pigg..

Mat

Frukost - Yoghurt med mussli

luch - påsk buffé i skolan

mellis - päron, äpple

Middag/kvällsmat - Makaroner köttbullar

Undra hur det kommer bli imorgon och på påskafton med godiset.. ska nog tillåta mig själv att smaka lite godis man måste ju unna sig ibland.. särskillt nu! =) aja kommer nog inte blogga mer ikväll.. är super trött och orkar inte sitta här mer.. ska gå och gosa ner mig i soffan nu.. sen sova.. så jag är utvilad imorgon! =) ferre!!. eM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0