vilken dag!

jaa usch! hemska dagar är de värsta som finns och idag var det en sådan som alltid börjar med att jag försover mig och vaknar me huvudverk och har det fortfarande =/  och sen när jag ska springa till bussen så kommer jag på att buskortet ligger i en anna jacka.. och då hör jag bussen komma så de va bara att springa och betala på bussen sen =/ Sen åkte jag med pappa hem när han slutade jobbet =) aja nu ska jag inte klaga mer känns som om ja bara klagar! förlåt i så fall =) Nu ska jag plugga lite svenska sen mysa ner mig i soffan! =) woho! seega. uppdaterar senare! eM <3

Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp med min profilbild nämligen :).

2008-03-10 @ 18:17:34
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Mingla

vad söt du är :) Då ska jag lägga in din blogg bland favoriterna också så jag kan börja följa din med :)

2008-03-10 @ 19:49:53
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0